,,Sme pedagógovia z tohto regiónu a sme pripravení Vás sprevádzať a podporovať.“

Peter Tej - mentor

Peter Tej

riaditeľ RCPU a mentor

Som vyštudovaný učiteľ slovenského jazyka. Moja profesionálna angažovanosť sa zameriavala najmä na žiakov z marginalizovaného rómskeho prostredia. Verím v to, že každý má potenciál dosiahnuť veľké veci. Snažím sa vytvárať inkluzívne vzdelávacie prostredie, kde sa každý cíti akceptovaný a podporený. Mentoring pre mňa znamená viac než len poskytovanie informácií. Je to príležitosť podeliť sa o svoje skúsenosti, viesť a motivovať druhých, a pomáhať im objaviť ich vlastné schopnosti a cesty k úspechu.

Anna_Dercova_-_O.png

Anna Dercová

mentorka

"Uč tak, aby si chcel byť žiakom vo svojej triede..."    

(neznámy učiteľ)

Ako dieťa som zažila učenie s láskavosťou, čo bolo hlavným dôvodom, prečo som sa aj ja stala učiteľkou. Snažím sa robiť malé krôčiky každý deň a prijímam jedinečnosť živých bytostí s úctou a rešpektom. Svet okolo nás je plný inšpirácie, záhad, no aj omylov. Proces učenia (sa) máme vo svojich rukách...

Stanislav Novotný - mentor

Stanislav Novotný

mentor

Vyštudoval som telesnú a športovú výchovu a technickú výchovu. Som športovec telom aj dušou a pri športe som aj ostal. Pôsobím ako osobný tréner plávania pre všetky vekové kategórie. Svoje vyučovacie metódy dokážem prispôsobiť individuálne každému človeku v každom veku. Medzi moje silné stránky patrí kreativita, empatia a priamosť. Prácu mentora vnímam ako veľmi potrebnú pre dnešných, hlavne mladých učiteľov predovšetkým preto, aby "nevyhoreli" hneď v prvý rok svojej práce. Vnímam ju ako dôležitú súčasť vzdelávania pre učiteľov.

Black_and_White_Minimalist_LinkedIn_Profile_Picture-2.pngZuzana Klokner

mentorka

Práca s deťmi bola vždy mojím snom. Vyštudovala som pedagogiku a skúsenosti získala v rôznych prostrediach, vrátane práce s mentálne postihnutými. Verím v učenie pre život a zastávam názor, že chyby a omyly nás posúvajú vpred. Každé dieťa má svoje silné stránky a učiteľ je sprievodcom na ich ceste. Snažím sa podporovať pozitívne aspekty osobnosti detí a využívam zážitkové metódy. Úprimnosť a empatia sú pre mňa dôležité. Mentoring vnímam ako spoluprácu a teším sa na nové príležitosti.

Plán obnovy

Regionálne centrum podpory učiteľov Bardejov